Friday, October 14, 2005

はじめましてぼくは。。。

4年前からノゼドレから東京に来ました。ノゼドレはイタリアの北のほのほんとにちっちゃい村です。マントバの件に。もしかして私の犬入れろと200人ぐらいがいます。
ぼくはミケレです、これからもしよろしければ、私の今まで日本の会ったことについて話す。
この話の目的はすべてのあったことのメモリkeepするためです。
じつは僕の妻はけっこ他の人たちのブログを読んでます。けっこ私にそのブログの話を言いますので、僕はちょっと嫉妬するなぜなら私のブログだけを読んで星~。。。だから今日からこのブログに書きます。。。これは本との目的ですね~
ぼくはほんとに下手日本語を話しですけど、ちゃんとがんばりますだけどこのままけっこですよ~。

わすれちゃった!僕の妻チンのブログはここです

Hello there, 4 years ago I came to Tokyo from Nosedole.
Nosedole is a very small town in the north of Italy inside the province of Mantova.
My name is Michele, from now on I will talk about the things that happened to me until now in Japan. The porpuse of these talks is also to keep a memory of the things that happened to me.
Actually the real porpuse of this blog is a bit different: my wife reads often the blog of other people and then often she tells me or we talk about what she reads. I admit that I get a bit jealous and I would like her to read only my blog ;).....so this is the real reason why from today I will write my story on this blog...

My japanese level is very poor, I will try my best....anyway it will be ok like it is :)

I forgot! The blog of my wife is here